HTML

Panasonic telefonközpont javítás, programozás

Panasonic telefonközpont szerviz, javítás, telepítés, programozás. PANASONIC analóg és digitális telefon-alközpont szerelés, beüzemelés.

Friss topikok

Címkék

2N (1) 3 év garancia (1) alkozpont (1) alközpont (2) alközpont beállítás (1) analóg (5) analóg GSM adapter (1) analóg telefonközpont (2) analóg vonal (1) android (1) árajánlat (1) asztali telefon (2) átalakítás (1) áthelyezés (1) átirányítás GSM irányba (1) automata ajtó (1) automata kapu (1) automata kezelő (3) b9szerviz (1) battery (1) beállítás (2) bérelt telefonközpont (1) bérleti díj (1) BGM (1) bolthely.hu (1) bővítés (1) BRI (1) BRI2 (1) call center (2) camera (1) CAT5 (2) CAT5E (1) CAT5 kábel (2) CID (1) CLIP (1) CLIR (1) COLP (1) CONF (1) csatlakozó (2) DECT (4) digitális DECT (1) digitális mellék (1) digitális mellékek (1) digitális rendszertelefon (2) digitális technika (1) digitális telefonközpont (1) díjcsoport (2) díjszámláló (1) DISA (4) DLC8 (1) DSS konzol (1) DT300 (1) DT rendszertelefon (1) e-mail (1) Easton (1) előfizetés (1) előfizető (1) faxszerver (1) felépítés (1) felhasználó (1) felhasználói kézikönyv (2) fényjelző (1) fővonal (1) FTP (1) GSM (2) gsm adapter (3) GSM adapter (1) GSM analóg telefonrendszeren (1) GSM hívás fogadás (1) GSM telefon (1) gyakori hibák (1) hálózat (2) Hálózatépítés (2) hálózatépítés (2) hálózat javítás (1) hangjelző (1) hangos csengő (1) hangposta (1) hangposta rendszer (1) hangrögzítő (1) használati (1) használati utasítás (4) hiba (1) hibabejelentés (1) hívás (1) hívásfigyelés (1) hívásrögzítő (1) hívásrögzítő rendszer (1) hivatal (1) hotel központ (1) hotel mellék (1) informatikai hálózat (1) ingyenes állapotfelmérés (1) installáció (1) IP (3) ip hibrid (1) IP kamera (1) IP telefonközpont (2) irodai telefon (2) irodai telefonrendszerek (1) isdn (1) ISDN (7) ISDN30 (1) ISDN BRI (1) ISDN GSM adapter (1) ISDN telefonközpont (2) ITS GSM adapter (1) javítás (7) kábel (2) kábelezés (2) kábelhálózat (2) kapunyitás (1) kapunyitó (1) kapunyitó adapter (2) kaputelefon (4) kaputelefon adapter (2) kapu mobiltelefon (1) karbantartás (2) Karbantartás (2) képek (1) kezelési útmutató (1) kiegészítő mikrofon (1) kiépítés (1) kiváló hangminőség (1) költség (1) költséggazdálkodás (1) költségmegtakarítás (1) kommunikáció (1) kommunikációs platform (1) konferencia (1) konferencia beszélgetés (1) konferencia telefon (1) KONFTEL (1) Konftel 300 (1) KX- (1) KX-DT312 rendszertelefon (1) KX-NS1000 (1) KX-T (1) KX-T30860 (1) KX-T30866 (1) KX-T6711 (1) KX-T7030CE (1) KX-T7665 (1) KX-T7730 (1) KX-T7730CE (1) KX-TD174 (1) KX-TD612 (1) KX-TDA3172 (1) KX-TDA3174 (1) KX-TDA3180 (1) KX-TDA3280 (1) KX-TS2300 (1) KX-TS2305 (1) KX-TS2308 (1) KX-TS500 (1) KX-TSC11 (1) LED (1) Matrix (2) MATRIX Simado GFX11 (1) megbízható strukturált rendszer (1) mellék (1) mellékkiépítés (2) mobiltelefon integráció (2) mobiltelefon kaputelefon (1) mobil telefon (1) nem csörög (1) nem lehet kitelefonálni (1) NS500NE (1) NT300 sorozat (1) nyomvonal (1) OGM (1) OHCA (1) olcsó telefonközpont (1) optika (1) optimalizálás (2) panasonic (4) Panasonic (8) PANASONIC (6) PanasonicKX-TDA30 (1) panasonic alközpont (2) Panasonic kaputelefon (1) Panasonic KX-DT321 (1) Panasonic KX-DT333 (2) panasonic kx-dt343 (1) Panasonic KX-DT343 (1) Panasonic KX-DT346 (1) panasonic KX-DT390 (1) Panasonic KX-NS1000NE (1) Panasonic KX-NT321 (1) Panasonic KX-NT343 (1) Panasonic KX-NT346 (1) Panasonic KX-NT366 (1) Panasonic KX-NT400 (1) Panasonic KX-PRX150 (1) Panasonic KX-T30810 (1) Panasonic KX-T61610 (1) Panasonic KX-T6712 (1) Panasonic KX-T6811 (1) Panasonic KX-T7030 (8) Panasonic KX-T7230 (2) Panasonic KX-T7433 (2) Panasonic KX-T7436 (1) Panasonic KX-T7630 (1) Panasonic KX-T7633 (2) Panasonic KX-T7636 (1) Panasonic KX-T7665 (1) Panasonic KX-T7730 (8) Panasonic KX-TA308 (3) Panasonic KX-TA616 (3) Panasonic KX-TD1232 (3) panasonic KX-TD1232B (2) Panasonic KX-TD170 Hibrid mellékállomási bővítőkártya (1) Panasonic KX-TD286 (1) Panasonic KX-TD500 (2) panasonic kx-td816 (1) Panasonic KX-TDA100 (2) Panasonic KX-TDA200 (1) Panasonic KX-TDA30 (3) Panasonic KX-TEA308 (1) Panasonic KX-TEM824 (1) Panasonic KX-TES824 (3) Panasonic KX-TG1611 (1) Panasonic KX-TG1711 (1) Panasonic KX-TG2521 (1) Panasonic KX-TG2711 (1) Panasonic KX DT321 (1) panasonic KX DT346 (1) Panasonic KX T7030 (1) Panasonic KX TDA15 (1) Panasonic NCP500 (1) panasonic rendszertelefon (9) Panasonic rendszertelefon (2) Panasonic telefon-alközpont (2) Panasonic telefon-kozpont (2) Panasonic telefonalközpont (1) Panasonic telefonalkozpont (1) panasonic telefonközpont (1) Panasonic telefonkozpont (8) Panasonic telefonközpont (12) Panasonic telefonközpont javítás (2) Panasonic telefonközpont programozás (1) Panasonic telefonközpont szerviz (1) Panasonic videó (1) panasonic video (1) Panasonic webáruház (1) Panasonic webshop (1) Pansaonic telefon (1) patch kábel (2) patch panel (3) PA adapter (1) PC alapú telefonálás (1) POLYCOM (1) Polycom Soundstation2 EX (1) prémium telefon (2) PRI (1) programozás (5) Programozás (1) program módosítás (1) rack szekrény (3) rendszertelefon (3) rendszertelefon javítás (1) réz érpár (1) router (1) SD (1) Siemens (1) Siemens telefonközpont (1) SIP (2) SIP kommunikációs szerver (1) SLC8 (1) SMS (1) social network (1) spórol (1) STP (1) strukturált kábelezés (1) strukturált vezetékezés (4) switch (1) számkijelzős telefon (2) számmező (1) személyi kód (1) szerelés (1) szerelvények (1) szolgáltató váltás (1) tarifa (1) tarifa figyelés (1) távmunka telefonon (1) TD500 (1) TDA100 (1) TDA15 (1) TDA30 (1) telefon (2) telefon-központ (10) telefonforgalom (1) telefonközpont (15) telefonközpont csere (7) telefonkozpont csere (1) telefonkozpont javitas (3) telefonközpont javítás (7) telefonközpont jellemző hibái (1) telefonkozpont programozas (1) telefonközpont programozás (7) telefonkozpont szereles (5) telefonkozpont telepites (7) telefonközpont video (1) telefonos webáruház (1) telefonos webshop (1) telefonszámla (3) telefonszerelés (2) telefonvonal (2) telefon kozpont (1) telefon központ (1) Telekom (1) Telepítés (1) telepítés (3) ügyfelek (1) UTP (1) üzenetrögzítő (2) vezetékek (1) vezetékezés (2) vezetékhálózat (2) vezeték nélküli telefon (2) video (1) videó hívás (1) villámcsapás (1) Voice over IP (1) VOiP (1) VoIP (1) VoiP (1) VOIP GSM adapter (1) web (1) ws (1) ws104f (1) zúgás (1) Címkefelhő

Panasonic hibrid telefonközpontok ( TDA30, TDA100 ) használata a gyakorlatban

2013.09.01. 18:02 roskamiki

Kiemelkedő szolgáltatások:

Call Center: Az alközpontban bejövő híváselosztási csoportok (ICD csoportok) hozhatók létre, amelyek segítségével külső ügyfelek nagyszámú hívása fogadható. Egy mellékállomás felügyelőként működhet, és megfigyelheti a csoport többi tagját.

Hangposta integráció: Ha nem tudja fogadni hívásait, akkor átirányíthatja azokat a hangposta rendszerre, hogy a hívók üzenetet hagyhassanak az Ön postafiókjában.

DECT ( zsinór nélküli rendszer ): Az alközpont opcionálisan támogatja a hordozható készülékek (PS) rendszerét. A PS-ek más, vezetékes telefonkészülékekkel együtt használhatók az alközpontban.

PC telefon - PC konzol: Ezek az alközpontok támogatják a PC telefont / PC konzolt, ha számítógépe egy USB interfészen át, adott Panasonic telefonokhoz csatlakozik. A PC telefon/ PC konzol alközpontjának korszerű vezérlését és megfigyelését teszi lehetővé.

Egyszerű használat: Ha olyan Panasonic telefonkészülékeket használ, amelyek rendelkeznek Navigátor gombbal/beállítótárcsával és kijelzővel, akkor Ön a kívánt szolgáltatást egyszerű módon érheti el. Ha a készülék tartalmaz jelzőlámpát, akkor segítségével a beérkező hívásról illetve a várakozó üzenetről is tudomást szerezhet.

Hívásrészletező (Részletes egyéni számla – SMDR) Az alközpont az alábbi információkat képes tárolni és
kinyomtatni: a hívás dátuma, időpontja, a mellékállomási hívószáma, a tárcsázott szám, a hívás
időtartama stb. Ehhez különböző programok állnak rendelkezésre, de láttam már ügyesebb informatikust, aki saját egyszerű programot készített :)

Beépített egyszerűsített hangüzenet:  Beállíthatja, hogy a rendszer a bejövő hívásokat az Ön saját üzenetfiókjába irányítsa tovább, és a hívók hangüzenetet hagyhassanak, amikor Ön nem tudja
fogadni a hívásukat.

Milyen típusú telefonkészülékek alkalmazhatók?

Ön hagyományos, kéthuzalos telefonkészüléket (SLT), például tárcsás készüléket, vagy Panasonic
rendszerkészüléket (PT) is használhat, például a KX-T7636 vagy KX-NT136 típust. Használhat
Panasonic hordozható készüléket (PS) is, pl. KX-TCA255 vagy KX-TD7690 típust. A
szolgáltatásokat az alkalmazott telefonkészülék típusától függően vegye igénybe. Ha speciális
funkciógombbal, például (Újratárcsázás) gombbal vagy kijelzővel (Kijelzős-PT) vagy
mindkettővel ellátott Panasonic rendszerkészüléket használ, akkor az egyszerű programozás
érdekében követheti a gomb működtetéseket, illetve a kijelző üzeneteit.
Ha megnövelt kijelzőjű telefonkészüléket használ (pl. KX-T7636) akkor a szolgáltatások használatához követheti a kijelzett üzeneteket. Ha telefonkészülékén nincsenek funkciógombok és/vagy
kijelző, akkor Ön az alközpontot a szolgáltatások hívószámának beadásával működtetheti.
Kövesse az Ön telefonkészülékéről elérhető működtetést. Ha kezelői konzolt használ, akkor a
kezelőn lévő gombokat ugyanúgy használhatja, mint a hozzá csatlakozó rendszerkészülék
gombjait. Hordozható készülékének (PS) bejelentkezése (regisztráció) Önnek hordozható készülékével még az első használat előtt be kell jelentkeznie az alközpontban, és meg kell határoznia mellékállomási hívószámát. A hordozható készülék regisztrációjával kapcsolatosan forduljon a forgalmazóhoz.

Ha Panasonic rendszertelefont használ a következő gombokkal találkozhat:

CO (Fővonal): Külső (Fővonali) hívás kezdeményezésére illetve fogadására szolgál. (Ehhez gomb hozzárendelés szükséges.) Funkciógombként is használható. (Ehhez gomb hozzárendelés szükséges.) (Bizonyos telefonkészülékeken csak a fővonal száma [pl.: 1, 2] látható.)

SP-PHONE (Hangostelefon): A hangostelefon (kétirányú kihangosítás) üzemmódhoz használatos.

AUTO DIAL/STORE (Automatikus tárcsázás/Tárolás): Alközponti (rendszer)/mellékállomási (egyéni) gyorstárcsázásra illetve a programozás során bevitt változtatások tárolására szolgál.

PAUSE (Szünet): A tárcsázandó számjegyek tárolásakor a számjegyek közötti szünet beiktatására szolgál. Ha a telefonkészülékén nincs PROGRAM gomb, akkor helyette ez a gomb használható.

REDIAL (Újratárcsázás): Az utoljára hívott szám újratárcsázására szolgál.

MESSAGE (Üzenet): Várakozó üzenet

INTERCOM (Belső hívás): Belső hívások kezdeményezésére illetve fogadására szolgáló jelzés meghagyására vagy az üzenetet hagyó fél visszahívására szolgál.

Soft (Szoftver) gombok: A kijelző alsó sorában megjelenő funkció vagy művelet kiválasztására szolgál.

MONITOR: Hangostelefon üzemmódú tárcsázásra szolgál. Ön a partner hangját a kézibeszélő felemelése nélkül hallgathatja.

AUTO ANS/MUTE (Automatikus hívásfogadás/Némítás): Hangostelefon (kihangosított) üzemmódban a beérkező belső hívás fogadására szolgál, illetve egy beszélgetés során a mikrofon némítására használatos.

TRANSFER (Átadás): Egy hívás másik félnek történő átadására szolgál.

HOLD (Tartás): Egy hívás tartásba tételére szolgál.

FLASH/RECALL (Hurokmegszakítás/Újrahívás): Az aktuális hívás elbontására és egy újabb hívás kezdeményezésére szolgál anélkül, hogy a kézibeszélőt vissza kellene tenni a helyére. Ez a gomb a CANCEL (Mégsem/Törlés) gombként is funkcionál, ha a kézibeszélő a helyén van, és nincs megnyomva az SP-PHONE/MONITOR gomb.

CONF (Konferencia): Több résztvevős beszélgetés létrehozására szolgál.

VOICE CALL/MUTE (Beszédhívás/Némítás): Egy belső hívásba való automatikus behallgatásra szolgál, de nem használható hangostelefonos (kihangosított) beszélgetésekhez. Beszélgetés alatt a kézibeszélő mikrofonjának némítására is használatos.

Hívásátirányítás (FWD)/ Hívásvédelem (DND) („Ne zavarj”): A hívásátirányítás vagy hívásvédelem végrehajtására szolgál.

PROGRAM: A programozási üzemmódba való belépésre illetve az onnan való kilépésre használatos.

ANSWER (Hívásfogadás): Bejövő hívás fogadására szolgál.

Navigátor gomb/Beállítótárcsa (Jog Dial)/Hangerő gomb: A hangerő és a kijelző kontrasztjának beállítására szolgál, illetve az egyes funkciókhoz a kívánt adatok kiválasztására használatos.

Programozható szolgáltatás (PF): A CO gombok felső részén vagy a kezelői konzolon helyezkedik el. Kijelöli a kívánt gombot, és a tárolt funkció elérésére szolgál. Legtöbbször automatikus hívógombként használatos.(Bizonyos telefonkészülékeken csak „F”-fel és egy számmal van jelölve.)

MODE (Üzemmód): A kijelző váltására szolgál a különböző funkciók eléréséhez.

SELECT (Választás): A megjelent adat kiválasztására illetve a kijelzett telefonszám hívására szolgál.

SHIFT (Váltó): A Soft (Szoftver) gombok funkciói második szintjének elérésére szolgál.

ENTER (Bevitel): A kiválasztott adat nyugtázására szolgál.

CANCEL (Törlés): A kiválasztott adat törlésére szolgál.

Néhány hasznos szolgáltatás:

Hívásainak átirányítása (Hívásátirányítás [FWD])
Ön bejövő hívásait átirányíthatja egy megadott cél-állomásra.

Feltétel nélkül:
Az összes hívást átirányítja. Előre beállított mellék-állomások is átirányíthatnak saját hívásfogadásicsoportjukból. 

Foglalt feltétellel:
Az összes hívást átirányítja, ha az Ön mellékállomása foglalt.

Nem jelentkezik feltétellel:
Az összes hívást átirányítja, ha Ön nem fogadja a hívást egy megadott időtartamon belül.

Foglalt/Nem jelentkezik feltétellel (BSY/NA):
Az összes bejövő hívást átirányítja, ha Ön nem fogadja a hívást egy megadott időtartamon belül, vagy
mellékállomása foglalt.

„Follow Me” (a cél mellékállomásról): Ha Ön elfelejti beállítani a fenti, „Hívásátirányítás – Feltétel nélkül” szolgáltatást mielőtt elhagyná a helyét, akkor Ön beállíthatja ezt a funkciót a cél mellékállomásról.

Hívásainak átirányítása ISDN szolgáltatás használatával (Hívásátirányítás [CF] – ISDN segítségével)
Az ISDN segítségével az összes hívás egy külső félre kerül átirányításra. Az ISDN szolgáltatás az
alábbi hívásátirányítási típusokat biztosítja:
– Feltétel nélkül (Hívásátirányítás feltétel nélkül [CFU])
– Ha mellékállomása foglalt (Hívásátirányítás foglalt feltétellel [CFB])
– Ha Ön nem jelentkezik (Hívásátirányítás nem jelentkezik feltétellel [CFNR])

Ébresztés, az időzített riasztó hívás beállítása 
Riasztást kérhet telefonkészülékére, hogy emlékeztesse Önt egy értekezletre, egy megbeszélt időpontra, vagy akár ébresztő hívásként is kaphatja. Az előre beállított időpontú riasztás szólhat egyetlen alkalomra vagy mindennapra (amíg nem törli). Ha a jelentkezéshez felemeli a kézibeszélőt, vagy lenyomja az SP-PHONE/MONITOR gombot, akkor speciális tárcsázási hangot kap, vagy egy előre felvett üzenetet hall.

A bejövő hívások elutasítása (Hívásvédelem /„Ne zavarj” [DND])
Ezt a szolgáltatást értekezlet közben vagy akkor állíthatja be, amikor nagyon elfoglalt.

Várakozó hívás jelzés vétele (Várakozó hívás jelzése / Érkező hívás bejelentése felemelt kézibeszélő mellett [OHCA] / „Kezelői” OHCA)
Beszélgetés közben egy hívás a következő módokon tudathatja, hogy várakozik Önre: hangjelzéssel, hangbemondással a készüléke hangszóróján vagy kézibeszélőjén keresztül. (Alapbeállítás:
Letiltva-nincs hívás [Belső hívásokra]/nincs hang [Külső hívásokra]).

Várakozó hívás hangjelzés (BSS): Várakozó hívás hangjelzés a rendszerkészülék (PT) beépített hangszóróján keresztül/ a hagyományos, kéthuzalos telefonkészülék (SLT) kézibeszélőjén keresztül. Ha a PT-ről meg akarja
változtatni a hangot, kérjük olvassa el a „3.1.2. A programozási üzemmód beállításai” című
fejezetet.

OHCA (Érkező hívás bejelentése felemelt kézibeszélő mellett): Hangbemondás a telefonkészülék hangszóróján keresztül.

„Kezelői” OHCA: Hangbemondás a kézibeszélőn keresztül.

Az Ön telefonszámának megjelenítése a hívott fél és a hívó fél telefonjának kijelzőjén (hívó / kapcsolt vonal azonosságának megjelenítése [CLIP / COLP])
CLIP:
Ha külső hívást kezdeményez, engedélyezheti, hogy a hívott fél kijelzőjén megjelenjen az Ön előre
beprogramozott telefonszáma.
COLP:
Amikor külső hívást fogad, engedélyezheti, hogy a hívó fél kijelzőjén megjelenjen az Ön előre beprogramozott telefonszáma. Ön kiválaszthatja, hogy az elküldött telefonszám a használt fővonal száma vagy pedig a
mellékállomásához rendelt hívószám legyen.
Ha Ön a „Public (Főközpont)”-ot választja ki, akkor a hívó/hívott fél a használt fővonal számát (az
előfizetői hívószámot) látja.
Ha Ön a „Your extension (az Ön mellékállomásá)”-t választja ki, akkor a hívó/hívott fél az Ön
mellékállomásához rendelt telefonszámot látja.

Az Ön telefonszáma megjelenítésének letiltása a hívó fél telefonjának kijelzőjén (Kapcsolt vonal azonosságánakkorlátozása / tiltása [COLR])
Amikor külső hívást fogad, kiválaszthatja, hogy a hívó láthassa-e az Ön telefonszámát vagy sem.

Az Ön telefonszáma megjelenítésének letiltása a hívott fél telefonjának kijelzőjén (Hívó vonal azonosságának korlátozása /tiltása [CLIR])
Amikor külső hívást kezdeményez, kiválaszthatja, hogy a hívott fél láthassa-e az Ön telefonszámát
vagy sem.

A háttérzene bekapcsolása (BGM) Ön letett kézibeszélő mellett telefonkészülékének hangszóróján keresztül
hallgathatja a háttérzenét. Ehhez külső zeneforrást, pl. egy rádiókészüléket kell csatlakoztatni a rendszerhez.
Ha mellékállomása foglalttá válik (felemeli a kézibeszélőt, lenyomja az SP-PHONE/MONITOR gombot, hívást kezdeményez vagy fogad stb.) akkor a zene ideiglenesen leáll. Ha leteszi a kézibeszélőt, vagy ismét lenyomja az
SP-PHONE/MONITOR gombot, a zene újra indul. Fontos: a háttérzene szerzői jogi problémákat okozhat!

A párhuzamosan csatlakoztatott telefonkészülék csengetésének beállítása (Párhuzamos telefon csatlakoztatás)
Ha digitális rendszerkészülékével párhuzamosan csatlakoztat egy hagyományos, kéthuzalos telefonkészüléket, kiválaszthatja, hogy a hagyományos, kéthuzalos telefonkészülék csengessen-e vagy sem, amikor bejövő hívás érkezik. (Alapbeállítás: csenget.)

Hordozható készülékének párhuzamos használata egy vezetékes telefonnal (Zsinórnélküli kiegészítő berendezés ívpont (XDP) párhuzamos üzemmódja)
Hordozható készüléke (PS) párhuzamosan kapcsolva használható egy rendszerkészülékkel (PT)
vagy egy hagyományos, kéthuzalos telefonkészülékkel (SLT). Ebben az üzemmódban a vezetékes
telefonkészülékre érkező hívások csengetik a párhuzamosan kapcsolt hordozható készüléket is.

A szolgáltatások beállításainak törlése mellékállomásán
(Mellékállomási beállítások törlése)
Ön a mellékállomásán egyetlen művelettel visszaállíthatja alapértelmezésre az alábbi szolgáltatások beállításait.
Ez a szolgáltatás „Mellékállomásról programozott szolgáltatások alaphelyzetbe állítása” néven is ismert. A billentyűzeten felvett kézibeszélő esetén nyomja meg a *-ot és a 790-et üsse be. MINDEN PANASONIC ALKÖZPONT ESETÉN érvényes a 790 törlő kód ! Sokan hívnak, mert valamit elprogramoznak a készüléken. Ez a kód mindig segít:)!

Telefonok használata hotel-típusú környezetben (Vendéglátási, hotel szolgáltatások)
Hotel-típusú környezetben egy hotel-kezelőként kijelölt mellékállomás az egyes vendégszobák bejelentkezési/kijelentkezési állapotának megtekintésére és beállítására használható. Amikor a hotel-kezelő mellékállomásán megnyomja a „Check-in” (Bejelentkezés) vagy a „Check-out” (Kijelentkezés) funkcióhoz rendelt gombot, a mellékállomás átkapcsol szobaállapot vezérlés üzemmódba, és az egyes szoba mellékállomások DSS gombjainak fénye az aktuális szoba állapotot jelzi. Ez lehetővé teszi, hogy a hotel-kezelő egyszerűen egy telefonról felügyelje a vendégeket és a szobákat. Ezen túlmenően a hotel-kezelő automatikus ébresztést is beállíthat a vendégszobákra.
– Bejelentkezés
– Kijelentkezés
– Ébresztés beállítása egy szoba-mellékállomásra (Időzített riasztó hívás távvezérléssel)
• A hotel-kezelőnek a Bejelentkezés és Kijelentkezés szolgáltatás használatához hatsoros
kijelzővel rendelkező rendszerkészüléket (PT-t) kell alkalmaznia.
• Szobaállapot vezérlés üzemmódban:
a. A hotel-kezelő mellékállomása csak ellenőrizheti a mellékállomások be- illetve
kijelentkezését. Az összes többi műveletet elutasítja.
b. Az egyes DSS gombok fénye a megfelelő mellékállomások szobaállapotát jelzi az
alábbiak szerint:
Nem világít: Kijelentkezett
Piros fénnyel világít: Bejelentkezett
c. A többi gomb fénye esetleg nem a normál működésnek megfelelő kijelzést mutatja.
d. A hotel-kezelő mellékállomása foglaltnak minősül. Az adott mellékállomást hívók
foglaltsági hangot hallanak.
• A fejezetben leírt néhány művelethez rendszerprogramozás szükséges! Forduljon hozzám bizalommal:)

A telefonkönyvek használata
Ön a telefonkönyvek segítségével hívást kezdeményezhet [Egyéni, rövidített hívószám telefonkönyv, Alközponti (közös) rövidített hívószám telefonkönyv és Mellékállomási hívószám telefonkönyv].
Mellékállomásán csak az egyéni telefonkönyvek tárolhatók, szerkeszthetők illetve törölhetők. Ha akkor érkezik hívása, amikor éppen a telefonkönyvet használja, a kijelzés átvált a hívóra vonatkozó információra.
– Hívás a telefonkönyv segítségével
– Nevek és számok tárolása
– Karakterek bevitele

Kimenő üzenetek (OGM) (Bejelentkező szövegek/Üdvözlések)felvétele
A rendszerfelelős mellékállomás az alábbi három bejelentkező szöveg/üdvözlés típust rögzítheti:
1. A DTMF beválasztás (DISA) kimenő üzenete: A hívók üdvözlésére illetve útmutatójaként használatos, hogy egy mellékállomást vagy egy fővonali partnert a kezelő közreműködése nélkül érhessenek el.

2. Bejövő híváselosztási csoport (ICD) kimenő üzenete: A hívók üdvözlésére illetve útmutatójaként használatos,hogy elérhessék a bejövő híváselosztási csoportot.

3. Az időzített riasztó hívás (ébresztés) kimenő üzenete: Ébresztő hívások üzeneteként használatos, amikor a mellékállomás fogadja az időzített riasztó hívást. Mindegyik üzenet saját mellékállomási hívószámmal rendelkezik. Ön kiválaszthatja a kívánt üzenetet. Az üzenetek rögzítésére kétféle módszer áll rendelkezésére. Az egyik a kézibeszélő segítségével történő felvétel, a másik pedig a külső BGM (Háttérzene) (MOH – Zene tartásban lévő hívásoknak) portról való rögzítés.

Szólj hozzá!

Címkék: programozás telefonközpont használati utasítás ISDN TDA15 TDA30 TDA100 gyakori hibák CLIR BGM CLIP COLP OHCA

A bejegyzés trackback címe:

https://panasonictelefonkozpont.blog.hu/api/trackback/id/tr925487926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása