Néhány tipikus hiba Panasonic telefonközpontoknál.
- az alközpont mindenhol csörög - elment az alközpont programja. A hiba valószínű az akku miatt van. Kinyitjuk az ajtót és baloldalon középen található. Lehet rendelni is, de bízzuk inkább szakemberre! Az akkumulátor lemerült és egy kisebb áramszünet után "elfelejtett" mindent. Így alapállapotban minden melléken csörög a bejövő hívás. De a legnagyobb baj, hogy PULSE módba kerül és nem fogunk tudni kitelefonálni városi irányba.
- nem csörög a Panasonic KX-T7030 rendszertelefon - lehet alközpont hiba is, de először próbáljuk ki egy másik készülékkel. Ha az csörög, akkor a rendszertelefon hibásodott meg. Érdemes bennünket hívni vagy a karbantartó kollégát!
- alközponti vonal van, de 9-re ( fővonal kérés ) nem kapunk fővonalat - Ilyenkor hívjuk meg a telefonszámunkat mobilról. ISDN esetén az automata bemondja, hogy "műszaki okok miatt" vagy "jelenleg nem kapcsolható", akkor szolgáltató hiba, jelentsük be hibára a Telecom-nál vagy a szolgáltatónál! Ilyenkor ne az alközpontos kollégát hívja!
Analóg fővonal esetén is lehet szerencsénk és a hibát már a szolgáltató "hangbemondója" jelzi! Ilyen hiba villámcsapás esetén is lehetséges. Ha a szolgáltató visszajelez, hogy a vonal vizsgálatát befejezték és nem találtak hibát, akkor minden bizonnyal károsodott az alközpont. Ennek javítása több tíz ezer forint is lehet:(. Ebben az esetben hívjon akár bennünket, minden esetben csereközpontot tudunk biztosítani.
- zenél a telefon letett kézibeszélő mellett - főleg a Panasonic KX-T 72xx és a Panasonic KX-T 74xx sorozatú rendszertelefon mellett szokott hiba lenni. Kijavítása egyszerű: letett kézibeszélő mellett nyomja meg az 1-es gombot mindaddig, míg a kijelzőn nem jelenik meg a BGM OFF vagy nem szűnik meg a zene.
- nem működik a kihangosító - fejbeszélő üzemben van a rendszertelefon. Analóg rendszertelefonon kapcsolja át a HEADSET kapcsolót, digitális rendszertelefonnál felhasználói programban kapcsolja ki a fejbeszélőt!
- 4 eres rendszertelefonnál van kijelzés, de nincs hang - a 4 érből a középső kettő hiányzik ( szakadt vagy csak rossz a csatlakozó ) - hívjon szakembert!
- a telefonkészülék nem csörög - lehetséges, hogy át van irányítva vagy rossz a csengője. Készülék cserével javítható vagy egyszerű központoknál üsse be a 790 kódot. Ez memória törlést csinál ( csak a készülék beállítását befolyásolja ).
- villámcsapás esetén minden esetben kérje szakember segítségét!
A fenti hibák esetén vagy más esetben is keressen bennünket a fejlécben megtalálható elérhetőségeken!
Panasonic telefonközpont jellemző hibái ( villámcsapás vagy más esetén )
2014.05.03. 20:11 roskamiki
Szólj hozzá!
Címkék: javítás villámcsapás hibabejelentés Telekom Panasonic KX-T7030 Panasonic telefonközpont programozás telefonközpont javítás telefonközpont programozás Panasonic telefonközpont javítás nem csörög Panasonic telefonközpont szerviz rendszertelefon javítás telefonközpont jellemző hibái nem lehet kitelefonálni
A bejegyzés trackback címe:
https://panasonictelefonkozpont.blog.hu/api/trackback/id/tr966114527
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.