HTML

Panasonic telefonközpont javítás, programozás

Panasonic telefonközpont szerviz, javítás, telepítés, programozás. PANASONIC analóg és digitális telefon-alközpont szerelés, beüzemelés.

Friss topikok

Címkék

2N (1) 3 év garancia (1) alközpont (2) alkozpont (1) alközpont beállítás (1) analóg (5) analóg GSM adapter (1) analóg telefonközpont (2) analóg vonal (1) android (1) árajánlat (1) asztali telefon (2) átalakítás (1) áthelyezés (1) átirányítás GSM irányba (1) automata ajtó (1) automata kapu (1) automata kezelő (3) b9szerviz (1) battery (1) beállítás (2) bérelt telefonközpont (1) bérleti díj (1) BGM (1) bolthely.hu (1) bővítés (1) BRI (1) BRI2 (1) call center (2) camera (1) CAT5 (2) CAT5E (1) CAT5 kábel (2) CID (1) CLIP (1) CLIR (1) COLP (1) CONF (1) csatlakozó (2) DECT (4) digitális DECT (1) digitális mellék (1) digitális mellékek (1) digitális rendszertelefon (2) digitális technika (1) digitális telefonközpont (1) díjcsoport (2) díjszámláló (1) DISA (4) DLC8 (1) DSS konzol (1) DT300 (1) DT rendszertelefon (1) e-mail (1) Easton (1) előfizetés (1) előfizető (1) faxszerver (1) felépítés (1) felhasználó (1) felhasználói kézikönyv (2) fényjelző (1) fővonal (1) FTP (1) GSM (2) gsm adapter (3) GSM adapter (1) GSM analóg telefonrendszeren (1) GSM hívás fogadás (1) GSM telefon (1) gyakori hibák (1) hálózat (2) Hálózatépítés (2) hálózatépítés (2) hálózat javítás (1) hangjelző (1) hangos csengő (1) hangposta (1) hangposta rendszer (1) hangrögzítő (1) használati (1) használati utasítás (4) hiba (1) hibabejelentés (1) hívás (1) hívásfigyelés (1) hívásrögzítő (1) hívásrögzítő rendszer (1) hivatal (1) hotel központ (1) hotel mellék (1) informatikai hálózat (1) ingyenes állapotfelmérés (1) installáció (1) IP (3) ip hibrid (1) IP kamera (1) IP telefonközpont (2) irodai telefon (2) irodai telefonrendszerek (1) ISDN (7) isdn (1) ISDN30 (1) ISDN BRI (1) ISDN GSM adapter (1) ISDN telefonközpont (2) ITS GSM adapter (1) javítás (7) kábel (2) kábelezés (2) kábelhálózat (2) kapunyitás (1) kapunyitó (1) kapunyitó adapter (2) kaputelefon (4) kaputelefon adapter (2) kapu mobiltelefon (1) karbantartás (2) Karbantartás (2) képek (1) kezelési útmutató (1) kiegészítő mikrofon (1) kiépítés (1) kiváló hangminőség (1) költség (1) költséggazdálkodás (1) költségmegtakarítás (1) kommunikáció (1) kommunikációs platform (1) konferencia (1) konferencia beszélgetés (1) konferencia telefon (1) KONFTEL (1) Konftel 300 (1) KX- (1) KX-DT312 rendszertelefon (1) KX-NS1000 (1) KX-T (1) KX-T30860 (1) KX-T30866 (1) KX-T6711 (1) KX-T7030CE (1) KX-T7665 (1) KX-T7730 (1) KX-T7730CE (1) KX-TD174 (1) KX-TD612 (1) KX-TDA3172 (1) KX-TDA3174 (1) KX-TDA3180 (1) KX-TDA3280 (1) KX-TS2300 (1) KX-TS2305 (1) KX-TS2308 (1) KX-TS500 (1) KX-TSC11 (1) LED (1) Matrix (2) MATRIX Simado GFX11 (1) megbízható strukturált rendszer (1) mellék (1) mellékkiépítés (2) mobiltelefon integráció (2) mobiltelefon kaputelefon (1) mobil telefon (1) nem csörög (1) nem lehet kitelefonálni (1) NS500NE (1) NT300 sorozat (1) nyomvonal (1) OGM (1) OHCA (1) olcsó telefonközpont (1) optika (1) optimalizálás (2) PANASONIC (6) Panasonic (8) panasonic (4) PanasonicKX-TDA30 (1) panasonic alközpont (2) Panasonic kaputelefon (1) Panasonic KX-DT321 (1) Panasonic KX-DT333 (2) panasonic kx-dt343 (1) Panasonic KX-DT343 (1) Panasonic KX-DT346 (1) panasonic KX-DT390 (1) Panasonic KX-NS1000NE (1) Panasonic KX-NT321 (1) Panasonic KX-NT343 (1) Panasonic KX-NT346 (1) Panasonic KX-NT366 (1) Panasonic KX-NT400 (1) Panasonic KX-PRX150 (1) Panasonic KX-T30810 (1) Panasonic KX-T61610 (1) Panasonic KX-T6712 (1) Panasonic KX-T6811 (1) Panasonic KX-T7030 (8) Panasonic KX-T7230 (2) Panasonic KX-T7433 (2) Panasonic KX-T7436 (1) Panasonic KX-T7630 (1) Panasonic KX-T7633 (2) Panasonic KX-T7636 (1) Panasonic KX-T7665 (1) Panasonic KX-T7730 (8) Panasonic KX-TA308 (3) Panasonic KX-TA616 (3) Panasonic KX-TD1232 (3) panasonic KX-TD1232B (2) Panasonic KX-TD170 Hibrid mellékállomási bővítőkártya (1) Panasonic KX-TD286 (1) Panasonic KX-TD500 (2) panasonic kx-td816 (1) Panasonic KX-TDA100 (2) Panasonic KX-TDA200 (1) Panasonic KX-TDA30 (3) Panasonic KX-TEA308 (1) Panasonic KX-TEM824 (1) Panasonic KX-TES824 (3) Panasonic KX-TG1611 (1) Panasonic KX-TG1711 (1) Panasonic KX-TG2521 (1) Panasonic KX-TG2711 (1) Panasonic KX DT321 (1) panasonic KX DT346 (1) Panasonic KX T7030 (1) Panasonic KX TDA15 (1) Panasonic NCP500 (1) Panasonic rendszertelefon (2) panasonic rendszertelefon (9) Panasonic telefon-alközpont (2) Panasonic telefon-kozpont (2) Panasonic telefonalközpont (1) Panasonic telefonalkozpont (1) Panasonic telefonközpont (12) Panasonic telefonkozpont (8) panasonic telefonközpont (1) Panasonic telefonközpont javítás (2) Panasonic telefonközpont programozás (1) Panasonic telefonközpont szerviz (1) Panasonic videó (1) panasonic video (1) Panasonic webáruház (1) Panasonic webshop (1) Pansaonic telefon (1) patch kábel (2) patch panel (3) PA adapter (1) PC alapú telefonálás (1) POLYCOM (1) Polycom Soundstation2 EX (1) prémium telefon (2) PRI (1) Programozás (1) programozás (5) program módosítás (1) rack szekrény (3) rendszertelefon (3) rendszertelefon javítás (1) réz érpár (1) router (1) SD (1) Siemens (1) Siemens telefonközpont (1) SIP (2) SIP kommunikációs szerver (1) SLC8 (1) SMS (1) social network (1) spórol (1) STP (1) strukturált kábelezés (1) strukturált vezetékezés (4) switch (1) számkijelzős telefon (2) számmező (1) személyi kód (1) szerelés (1) szerelvények (1) szolgáltató váltás (1) tarifa (1) tarifa figyelés (1) távmunka telefonon (1) TD500 (1) TDA100 (1) TDA15 (1) TDA30 (1) telefon (2) telefon-központ (10) telefonforgalom (1) telefonközpont (15) telefonközpont csere (7) telefonkozpont csere (1) telefonközpont javítás (7) telefonkozpont javitas (3) telefonközpont jellemző hibái (1) telefonközpont programozás (7) telefonkozpont programozas (1) telefonkozpont szereles (5) telefonkozpont telepites (7) telefonközpont video (1) telefonos webáruház (1) telefonos webshop (1) telefonszámla (3) telefonszerelés (2) telefonvonal (2) telefon kozpont (1) telefon központ (1) Telekom (1) Telepítés (1) telepítés (3) ügyfelek (1) UTP (1) üzenetrögzítő (2) vezetékek (1) vezetékezés (2) vezetékhálózat (2) vezeték nélküli telefon (2) video (1) videó hívás (1) villámcsapás (1) Voice over IP (1) VOiP (1) VoIP (1) VoiP (1) VOIP GSM adapter (1) web (1) ws (1) ws104f (1) zúgás (1) Címkefelhő

Adatgyűjtés és díjszámláló rendszerek Panasonic telefonközpontra

2015.04.21. 17:09 roskamiki

A vállalkozások elsődleges célja a profitszerzés, amely a bevételek növelésével vagy a költségek csökkentésével érhető el. A telekommunikáció területén ebben nyújt segítséget a díjszámláló eszköz ( szoftver vagy adatgyűjtő doboz szoftveres segítséggel ).

A díjelszámoló rendszer képes az alközponti forgalom naplózására, feldolgozására és sokrétű lekérdezési lehetőségével elősegíti a hatékony költséggazdálkodást, költségoptimalizálást. Segítségével a kiadások nem csak csökkennek, hanem hozzárendelhetővé válnak a költségviselőhöz.

Költségviselő lehet egy vállalat, intézmény valamely osztálya, de lehet a dolgozó is, aki az adott magán célú beszélgetést folytatta. A díjelszámoló rendszerek alkalmasak a magán hívások dolgozóra való terhelésére. Ezzel nem csak a költségek csökkentése, hanem a bevételek növelése is megvalósul.

rs232.png

Az ügyfelek (Felhasználók) az egyes távközlési szolgáltatóktól pontos és igény szerint részletes számlát kapnak az általuk kezdeményezett forgalomról. Jogos elvárás azonban, hogy pontos információkkal rendelkezhessenek arról, hogy szervezeten belül kik generálták, hol keletkezett ez a forgalom.

A szoftverek az alközpontok tarifarekordjait dolgozzák fel. Az adatfeldolgozás (árazás) során a rekordokhoz (hívásokhoz) ár rendelhető az egyes szolgáltatók árstruktúrájának megfelelően vagy a Felhasználók egyedi díjcsomagjának megfelelően.

Az adatfeldolgozást követően a beárazott hívások csoportosíthatók, strukturáltan lekérdezhetők. A rendszerek kezelik az adott cég költséghely struktúráját (vállalati hierarchia modellezése) elősegítve ezzel a tarifarekordok szofisztikált lekérdezhetőségét. Eredményül könnyen ellenőrizhetővé, eloszthatóvá válik az adott cég összes felmerülő telefonköltsége, azaz hatékony költséggazdálkodás valósítható meg!

Milyen alközponti környezetben működnek a díjelszámoló rendszerek?

Gyakorlatilag bármilyen alközponti környezetben képesek a díjelszámoló rendszerek üzemelni! Egy feltétele van a működésnek: valamilyen módon képződjenek tarifarekordok, amelyeket fel lehet dolgozni.

  • Hagyományos alközpontok soros portjukon keresztül generálják a tarifarekordokat, melyeket vagy közvetlenül (soros kábelen keresztül) vagy valamilyen köztes adatgyűjtő eszközön keresztül kapnak meg a díjelszámoló rendszerek.
  • IP-s alközpontok esetén az adatgyűjtés történhet ethernet patch kábel segítségével, vagy adott IP-címről érkező tarifarekordok LAN-on keresztüli gyűjtésével.
  • A díjelszámoló rendszerek képesek feldolgozni a Cisco CallManagerek által, a tarifarekordok tárolására létrehozott SQL adatbázist, vagy szöveges adatállományokat is.
  • Végül a rendszerek fel vannak készítve a szabad forráskódú, ingyenesen letölthető VOIP telefonközpont alkalmazások (pl. Asterisk) kezelésére is!

Kiknek ajánljuk ezeket a rendszereket?

  • Ajánljuk mindazon Felhasználóknak, akik csökkenteni, kontrollálni szeretnék távközlési (telco) költségeiket! A költséggazdálkodás az összes felmerülő telco kiadás strukturált, jól áttekinthető kezelésével valósul meg.
  • Ajánljuk mindazon Felhasználóknak, akik hatékonyan szeretnék használni telekommunikációs rendszerüket. A díjelszámoló rendszer segítségével optimalizálható az alközponti rendszer. Meghatározható, hogy a forgalom függvényében mennyi fővonalra, GSM adapterre van szükség. Így a forgalmi díjak mellett, az előfizetési díjakban isköltségmegtakarítás érhető el!
  • Ajánljuk mindazon Felhasználóknak, akik szeretnének munkaerőt megtakarítani. Szoftvertől függetlenül a telco költségeket könyvelni kell! Maga a díjelszámoló rendszer önállóan is alkalmas nagymértékben elősegíteni a pénzügyi, könyvelési feladatok teljesítését, de az opcionálisan kapcsolódó szolgáltatásokkal akár teljes egészében kiszervezhető a telco költségek feldolgozásával kapcsolatos összes feladat. Rész- vagy teljes munkaerő tud ezáltal felszabadulni a Felhasználóknál!
  • Ajánljuk mindazon Felhasználóknak, akik a bejövő és belső telefonforgalom mérését is szeretnék megoldani. A telefonszolgáltató ilyen jellegű méréseket nem tud készíteni! Számtalan esetben azonban elengedhetetlen ennek a forgalomnak a mérése, például: call center működési hatékonyságának ellenőrzésekor (bejövő forgalom), adott alközponti hálózaton belül, de különböző telephelyek közötti hívások mérésekor (belső forgalom).
  • Ajánljuk mindazon Felhasználóknak, akik szeretnék saját kimenő telefonforgalmukat elemezni (telco kontrolling)!
  • Ajánljuk mindazon Felhasználóknak, akik különböző telefonszolgáltatókkal állnak kapcsolatban (vezetékes szolgáltató, GSM szolgáltató, alternatív szolgáltató nemzetközi irányban stb.) és szeretnék a felmerülő költségeket egy rendszerben látni!

Ön megadja a kívánt mellékszámot, az alközpont típusát és pillanatok alatt elkészítjük az árkalkulációt!

Elérhetőségek a fejlécben! 

Szólj hozzá!

Címkék: telefonközpont optimalizálás költség tarifa hívás költségmegtakarítás call center isdn telefonszámla díjcsoport telefonkozpont telepites PANASONIC tarifa figyelés díjszámláló telefonforgalom költséggazdálkodás hívásfigyelés

A bejegyzés trackback címe:

https://panasonictelefonkozpont.blog.hu/api/trackback/id/tr347386894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása