Panasonic telefonközpont rack szekrénybe szerelhető dobozban, új technika, új szoftver. Ez a Panasonic KX-NCP500NE IP telefonalközpont. A valódi IP alközpont.
A Panasonic KX-NCP500 Express új üzleti megoldások
Célcsoport:
Új vállalkozást indító felhasználók
Több kézibeszélős DECT telefonról átváltó felhasználók
Régi/hagyományos telefonközpontról bővíthető, modern platformra átváltó felhasználók
Milyen típusai vannak a Panasonic KX-NCP500 telefonközpontnak? Illetve azok mire is használhatók?
Panasonic KX-NCP500X új üzleti megoldásokdigitális telefonrendszer 4-12 felhasználó számára
4 digitális mellék port alapkiépítésben (12-re bővíthető)
4 analóg mellék port (hagyományos telefon vagy fax számára)
beépített BRI2 ISDN kártyakaputelefon
mobiltelefon integráció
távmunka támogatás
hangposta
IP kamera támogatásCommunication Assistant Basic-Express szoftver alkalmazás minden felhasználónakPanasonic KX-NCP500V új üzleti megoldások
IP telefonrendszer aktiváló kulccsal 8 IP mellék felhasználó számára
4 digitális mellék port alapkiépítésben (12-re bővíthető)
4 analóg mellék port (hagyományos telefon vagy fax számára)
Beépített DSP4 VoIP tömörítő kártya
4 SIP fővonali portkaputelefon
mobiltelefon integráció
távmunka támogatás
hangposta
IP kamera támogatás
Communication Assistant Basic-Express szoftver alkalmazás minden felhasználónak
Digitális, IP & DECT vezeték nélküli telefonok széles választéka az üzleti igények kiszolgálásához:
DT300 sorozat - Digitális telefonok
NT300 sorozat - IP telefonok
NT400 IP Telefon színes LCD érintőkijelzővel
DECT vezeték nélküli telefonok
Telefonos PC alkalmazás minden felhasználónak
"EXTRA" szolgáltatások:Főbb telefon funkciók elérése PC-ről
Egyszerűsített telefon használat
Gyakran hívott partnerek és telefonhívás történet lista
Gyors kapcsolatteremtés
Microsoft Outlook integráció
MS Outlook eszköztárral
Egyszerű hívás fogadás
Tárcsázás MS Outlook-ból
Tárcsázás *bármely* alkalmazásból
Communication Assistant Basic Express
Növeli a rendszer felhasználói eredményességet és az együttműködéstEgyszerű, PC-alapú telefonálást tesz lehetővéAlapszolgáltatás az összes felhasználó számáraTovább bővíthető a CA Pro, CA felügyelő és CA kezelői konzol programmalIntegrálható a Microsoft Outlook alkalmazássalBármikor, bárhonnan hozzáfér az üzleti kommunikációhoz