HTML

Panasonic telefonközpont javítás, programozás

Panasonic telefonközpont szerviz, javítás, telepítés, programozás. PANASONIC analóg és digitális telefon-alközpont szerelés, beüzemelés.

Friss topikok

Címkék

2N (1) 3 év garancia (1) alkozpont (1) alközpont (2) alközpont beállítás (1) analóg (5) analóg GSM adapter (1) analóg telefonközpont (2) analóg vonal (1) android (1) árajánlat (1) asztali telefon (2) átalakítás (1) áthelyezés (1) átirányítás GSM irányba (1) automata ajtó (1) automata kapu (1) automata kezelő (3) b9szerviz (1) battery (1) beállítás (2) bérelt telefonközpont (1) bérleti díj (1) BGM (1) bolthely.hu (1) bővítés (1) BRI (1) BRI2 (1) call center (2) camera (1) CAT5 (2) CAT5E (1) CAT5 kábel (2) CID (1) CLIP (1) CLIR (1) COLP (1) CONF (1) csatlakozó (2) DECT (4) digitális DECT (1) digitális mellék (1) digitális mellékek (1) digitális rendszertelefon (2) digitális technika (1) digitális telefonközpont (1) díjcsoport (2) díjszámláló (1) DISA (4) DLC8 (1) DSS konzol (1) DT300 (1) DT rendszertelefon (1) e-mail (1) Easton (1) előfizetés (1) előfizető (1) faxszerver (1) felépítés (1) felhasználó (1) felhasználói kézikönyv (2) fényjelző (1) fővonal (1) FTP (1) GSM (2) GSM adapter (1) gsm adapter (3) GSM analóg telefonrendszeren (1) GSM hívás fogadás (1) GSM telefon (1) gyakori hibák (1) hálózat (2) Hálózatépítés (2) hálózatépítés (2) hálózat javítás (1) hangjelző (1) hangos csengő (1) hangposta (1) hangposta rendszer (1) hangrögzítő (1) használati (1) használati utasítás (4) hiba (1) hibabejelentés (1) hívás (1) hívásfigyelés (1) hívásrögzítő (1) hívásrögzítő rendszer (1) hivatal (1) hotel központ (1) hotel mellék (1) informatikai hálózat (1) ingyenes állapotfelmérés (1) installáció (1) IP (3) ip hibrid (1) IP kamera (1) IP telefonközpont (2) irodai telefon (2) irodai telefonrendszerek (1) ISDN (7) isdn (1) ISDN30 (1) ISDN BRI (1) ISDN GSM adapter (1) ISDN telefonközpont (2) ITS GSM adapter (1) javítás (7) kábel (2) kábelezés (2) kábelhálózat (2) kapunyitás (1) kapunyitó (1) kapunyitó adapter (2) kaputelefon (4) kaputelefon adapter (2) kapu mobiltelefon (1) karbantartás (2) Karbantartás (2) képek (1) kezelési útmutató (1) kiegészítő mikrofon (1) kiépítés (1) kiváló hangminőség (1) költség (1) költséggazdálkodás (1) költségmegtakarítás (1) kommunikáció (1) kommunikációs platform (1) konferencia (1) konferencia beszélgetés (1) konferencia telefon (1) KONFTEL (1) Konftel 300 (1) KX- (1) KX-DT312 rendszertelefon (1) KX-NS1000 (1) KX-T (1) KX-T30860 (1) KX-T30866 (1) KX-T6711 (1) KX-T7030CE (1) KX-T7665 (1) KX-T7730 (1) KX-T7730CE (1) KX-TD174 (1) KX-TD612 (1) KX-TDA3172 (1) KX-TDA3174 (1) KX-TDA3180 (1) KX-TDA3280 (1) KX-TS2300 (1) KX-TS2305 (1) KX-TS2308 (1) KX-TS500 (1) KX-TSC11 (1) LED (1) Matrix (2) MATRIX Simado GFX11 (1) megbízható strukturált rendszer (1) mellék (1) mellékkiépítés (2) mobiltelefon integráció (2) mobiltelefon kaputelefon (1) mobil telefon (1) nem csörög (1) nem lehet kitelefonálni (1) NS500NE (1) NT300 sorozat (1) nyomvonal (1) OGM (1) OHCA (1) olcsó telefonközpont (1) optika (1) optimalizálás (2) panasonic (4) PANASONIC (6) Panasonic (8) PanasonicKX-TDA30 (1) panasonic alközpont (2) Panasonic kaputelefon (1) Panasonic KX-DT321 (1) Panasonic KX-DT333 (2) panasonic kx-dt343 (1) Panasonic KX-DT343 (1) Panasonic KX-DT346 (1) panasonic KX-DT390 (1) Panasonic KX-NS1000NE (1) Panasonic KX-NT321 (1) Panasonic KX-NT343 (1) Panasonic KX-NT346 (1) Panasonic KX-NT366 (1) Panasonic KX-NT400 (1) Panasonic KX-PRX150 (1) Panasonic KX-T30810 (1) Panasonic KX-T61610 (1) Panasonic KX-T6712 (1) Panasonic KX-T6811 (1) Panasonic KX-T7030 (8) Panasonic KX-T7230 (2) Panasonic KX-T7433 (2) Panasonic KX-T7436 (1) Panasonic KX-T7630 (1) Panasonic KX-T7633 (2) Panasonic KX-T7636 (1) Panasonic KX-T7665 (1) Panasonic KX-T7730 (8) Panasonic KX-TA308 (3) Panasonic KX-TA616 (3) Panasonic KX-TD1232 (3) panasonic KX-TD1232B (2) Panasonic KX-TD170 Hibrid mellékállomási bővítőkártya (1) Panasonic KX-TD286 (1) Panasonic KX-TD500 (2) panasonic kx-td816 (1) Panasonic KX-TDA100 (2) Panasonic KX-TDA200 (1) Panasonic KX-TDA30 (3) Panasonic KX-TEA308 (1) Panasonic KX-TEM824 (1) Panasonic KX-TES824 (3) Panasonic KX-TG1611 (1) Panasonic KX-TG1711 (1) Panasonic KX-TG2521 (1) Panasonic KX-TG2711 (1) Panasonic KX DT321 (1) panasonic KX DT346 (1) Panasonic KX T7030 (1) Panasonic KX TDA15 (1) Panasonic NCP500 (1) panasonic rendszertelefon (9) Panasonic rendszertelefon (2) Panasonic telefon-alközpont (2) Panasonic telefon-kozpont (2) Panasonic telefonalkozpont (1) Panasonic telefonalközpont (1) panasonic telefonközpont (1) Panasonic telefonkozpont (8) Panasonic telefonközpont (12) Panasonic telefonközpont javítás (2) Panasonic telefonközpont programozás (1) Panasonic telefonközpont szerviz (1) Panasonic videó (1) panasonic video (1) Panasonic webáruház (1) Panasonic webshop (1) Pansaonic telefon (1) patch kábel (2) patch panel (3) PA adapter (1) PC alapú telefonálás (1) POLYCOM (1) Polycom Soundstation2 EX (1) prémium telefon (2) PRI (1) programozás (5) Programozás (1) program módosítás (1) rack szekrény (3) rendszertelefon (3) rendszertelefon javítás (1) réz érpár (1) router (1) SD (1) Siemens (1) Siemens telefonközpont (1) SIP (2) SIP kommunikációs szerver (1) SLC8 (1) SMS (1) social network (1) spórol (1) STP (1) strukturált kábelezés (1) strukturált vezetékezés (4) switch (1) számkijelzős telefon (2) számmező (1) személyi kód (1) szerelés (1) szerelvények (1) szolgáltató váltás (1) tarifa (1) tarifa figyelés (1) távmunka telefonon (1) TD500 (1) TDA100 (1) TDA15 (1) TDA30 (1) telefon (2) telefon-központ (10) telefonforgalom (1) telefonközpont (15) telefonkozpont csere (1) telefonközpont csere (7) telefonközpont javítás (7) telefonkozpont javitas (3) telefonközpont jellemző hibái (1) telefonkozpont programozas (1) telefonközpont programozás (7) telefonkozpont szereles (5) telefonkozpont telepites (7) telefonközpont video (1) telefonos webáruház (1) telefonos webshop (1) telefonszámla (3) telefonszerelés (2) telefonvonal (2) telefon kozpont (1) telefon központ (1) Telekom (1) telepítés (3) Telepítés (1) ügyfelek (1) UTP (1) üzenetrögzítő (2) vezetékek (1) vezetékezés (2) vezetékhálózat (2) vezeték nélküli telefon (2) video (1) videó hívás (1) villámcsapás (1) Voice over IP (1) VOiP (1) VoIP (1) VoiP (1) VOIP GSM adapter (1) web (1) ws (1) ws104f (1) zúgás (1) Címkefelhő

Panasonic KX-TDA100D digitális telefonközpont

2013.09.09. 17:31 roskamiki

panasonic_kx-tda100dce_telefonkozpont.jpg

A Panasonic KX-TDA100D telefonközpont a Panasonic KX-TDA100 utódja. A 100D felépítése sokkal átgondoltabb és egyszerűbb. Nincsenek különböző tápegységek ellenben vannak 24-es kártyák. Így sokkal nagyobb kapacitású központ valósítható meg.

ÜZLETI KOMMUNIKÁCIÓ – EGYSZERŰBBEN

A távközlési rendszerbe való beruházáshoz előre kell látni a jövőbeni üzleti kommunikációs igényeket. A vállalatoknak most kell képesnek lenniük a hatékony kommunikációra – ugyanakkor azt szeretnék, ha jelenlegi eszközeik alkalmasak lennének jövőbeli igényeik kielégítésére is.
A fejlett telefonos megoldások széles választékát kínáló KX-TDA100D számtalan előnyt kínálva segít megoldást találni a vállalat kommunikációs igényeire.

TELJESÍTMÉNY ALACSONYABB KÖLTSÉGEK MELLETT

Az új KX-TDA100D nagyobb kapacitást kínál, anélkül, hogy szükség lenne rendszerfrissítésre vagy bővítésre. Az ügyfelek élvezhetik a hagyományos telefonhálózat által nyújtott előnyöket, miközben az IP-technológiák nyújtotta lehetőségekkel is élhetnek, így költséghatékony, egyszerű és megbízható hangmegoldást elérve, amely a legkevésbé költséges hívási útvonalakat használja.

A legfontosabb előnyök többek között:
• Nagyobb kapacitás
• Nagyobb mobilitás
• Távoli karbantartás, költözések és változtatások
• Távmunkában/otthon dolgozók

MOBILITÁS

Az olyan megoldások, mint például a DECT vezeték nélküli készülék segítségével szabadon mozoghat a vállalaton belül, és a fontos hívásokat az iroda bármely részében fogadhatja. Az új alapszintű DECT telefonkészülékünk segítségével a mobilitás ténylegesen költséghatékony megoldássá válik, amely az egész szervezet számára kínál előnyöket. Amikor az irodán kívül van, a mobiltelefonok is integrálhatók irodai, mellékként, lehetővé téve a zökkenőmentes „egyszámos” elérést. A beépített fejlett telefonos ügyfélszolgálati funkciók és hangüzenet-funkció javítja a kommunikáció hatékonyságát és lehetővé teszi az ügyfelek hatékonyabb kiszolgálását. A KX-TDA100D segítségével egyszerűen lehet elosztani a hívásokat és kezelni a diszpécserek munkáját, ezáltal teljes irányítást élvezve a telefonrendszer használata felett.

MEGBÍZHATÓSÁG

A Panasonic KX-TDA100D megbízhatóságát a gyárból való kilépést megelőző szigorú minőség ellenőrzés és tesztelés biztosítja, garantálva az Ön nyugalmát. A rendszereket úgy tervezték, hogy azok gyorsan és egyszerűen telepíthetőek legyenek, valamint ne igényeljenek karbantartást, így az esetleges állásidő teljes mértékben a minimumra csökkenjen. A rendszerek támogatják a működés közben cserélhető kártyákat is,
így a modulok többsége a rendszer leállítása nélkül módosítható vagy hozzáadható. A fejlett számítógépes programozási eszközök segítik a telepítőket, lehetővé téve a konfiguráció gyors módosítását bármely hálózati helyről.

BEÉPÍTETT TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MEGOLDÁSOK – A TÖKÉLETES ÜGYFÉLSZOLGÁLAT KIALAKÍTÁSÁHOZ

Bármekkora vállalatról legyen szó, a siker egyik kulcsa a hívások hatékony és udvarias kezelése. A Panasonic számos megoldást kínál, a kis méretűtől a közepes méretű telefonos ügyfélszolgálatokig, lehetővé téve a vállalatok számára, hogy irányítsák és hatékonyan használják a korlátozott emberi erőforrásokat. A telefonos ügyfélszolgálati funkciók a kommunikációs platform szerves részét képezik, de opcionális CTI-szoftvermegoldások kombinálásával könnyedén bővíthetők is, hogy a kifinomultabb igényeknek is megfeleljenek.

A legfontosabb integrált funkciók az alábbiak:
• Intelligens és automatikus hívásátirányítás
• Rugalmas hívásátirányítás híváselosztási csoportokhoz
• VIP-hívások átirányítása
• Automatikus kezelő
• Hívásvárakoztatás és várakoztató üzenet
• Mobil mellékek (helyszínfüggetlen ügykezelés)
• A hívásvárakoztatás folyamatos ellenőrzése felügyelői szinten
• Felügyelői szintű folyamatos ellenőrzés és jelentés
• Túlcsorduló mellékek
• Diszpécser bejelentkezés / kijelentkezés / ügyviteli idő

A JÖVŐBELI IGÉNYEKNEK MEGFELELŐ KIALAKÍTÁS

A KX-TDA100D PBX egy olyan üzleti platform, amellyel a vállalkozása együtt növekedhet. A rendszer használatra kész hagyományos telefonok, hagyományos fővonalak, IP-fővonalak, IP-telefonok, IP-alapú CTI széles választékával és üzleti kommunikációs alkalmazások egész családjával.

KÜLÖNLEGES FUNKCIÓK

ALFANUMERIKUS KIJELZŐ

A felhasználóbarát LCD kijelzőink minden eddiginél egyszerűbbé teszik a hívások kezelését. A kijelző segítségével a hívással kapcsolatos információk széles választéka tekinthető meg vagy elérhető a rendszer által kínált számos szolgáltatás és funkció. Csupán a kijelzőn megjelenő vizuális utasításokat követve akár hívás is indítható.

A kijelzőn olyan információk jelennek meg, mint például:

• A bejövő hívás hívó felének neve és száma
• Várakozó üzenet, üzenethagyás, funkciók beállításai
• Bejövő és kimenő hívások naplója (hívásnapló)
• A rendszerben beállított/személyes gyorstárcsázások
• Melléklisták
• Hívás időtartama
• Rendszerfunkciók
• Idő és dátum

NAVIGÁCIÓS GOMBOK

Az intuitív, ergonómiailag kialakított navigációs gombok lehetővé teszik a telefonrendszer számos szolgáltatásának, funkciójának és menüjének gyors, egyérintéses elérését.

PROGRAMOZHATÓ GOMBOK

Az egyérintéses programozható elérési gombok időt és fáradtságot takarítanak meg. Ezekkel a gombokkal telefonszámok tárolhatók vagy gyakran használt rendszerszolgáltatások érhetők el.
A kétszínű piros/zöld LED-ek vizuális jelzést adnak az elért szolgáltatás állapotáról, valamint a kollégák állapotáról (szabad,foglalt).

TÖBB FOKOZATBAN ÁLLÍTHATÓ DŐLÉSSZÖG

Az IP- és digitális telefonok több fokozatban állíthatók, hogy bármely szögben biztosítsák a kijelző maximális láthatóságát.

FEJHALLGATÓ CSATLAKOZÁS

Az opcionális Bluetooth* modul használatával teljes mértékben kihasználhatók a vezeték nélküli fejhallgató támogatása által nyújtott előnyök. A beépített vezetékes fejhallgató-csatlakozó és az opcionális fejhallgató lehetővé teszi az elfoglalt felhasználók számára, hogy a kezüket szabadon használják a fontos telefonhívások közben is, így a felhasználók továbbra is dolgozhatnak a számítógépükön vagy feljegyzéseket készíthetnek.
*A KX-DT346, KX-DT343 digitális telefonokhoz és a KX-NT300 sorozatú IP telefonokhoz állnak rendelkezésre

ADATHÁLÓZATI INTEGRÁCIÓ

Az NT300 sorozatú IP-telefonok közvetlenül csatlakoztathatók az adathálózathoz, fejlett szintű funkciókat és kényelmet biztosító IP-telefonos szolgáltatásokat lehetővé téve. A kábelezési költségek és az asztali zsúfoltság csökkentése érdekében a felhasználók egyszerűen csatlakoztathatják számítógépeiket és laptopjaikat a vállalati hálózathoz (LAN) az IP-telefonok hátoldalán található beépített 2-portos Ethernet-kapcsoló segítségével.

VEZETÉK NÉLKÜLI MOBILIRODAI MEGOLDÁSOK

MOBIL-/GSM-TELEFONOK INTEGRÁCIÓJA A TETSZŐLEGES HELYEN ÉS TETSZŐLEGES IDŐBEN ZAJLÓ MUNKAVÉGZÉSHEZ

A mobiltelefonok gyakran az irodán kívüli munkavégzés nélkülözhetetlen eszközei. A KX-TDA100D támogatja a legújabb mobiltelefon-integrációs technológiát, lehetővé téve a valamely irodai mellékre érkező hívások átirányítását egy mobiltelefonra. A hívások ezt követően visszairányíthatók egy munkatárs irodai mellékére, sőt, akár az iroda hangpostarendszerébe is.A mobiltelefonok integrálhatók, hogy bejövő hívás esetén az asztali készülék és a mobiltelefon is kicsengjen. Ezt a megoldást választva a vállalatok akár egyetlen telefonszámot is megadhatnak elérhetőségként, ugyanakkor felhasználóik nagyobb rugalmasságot élveznek, hiszen ők döntik el, hogy asztali vagy mobiltelefonjukon fogadják-e a hívást.

MOBILIRODAI MEGOLDÁS TÖBBCELLÁS DECT VEZETÉK NÉLKÜLI KÉSZÜLÉKEKKEL

Amikor nem az íróasztalánál van, vagy az iroda egyik helyéről a másikra jár, a Panasonic mobilirodai megoldása segítségével folytathatja a beszélgetést a könnyű, üzleti célokra kifejlesztett vezeték nélküli DECT telefonkészüléken. A felhasználók a vezeték nélküli XDP port (eXtra Device Port) használatával az íróasztali telefonjukéval azonos mellékre állíthatják DECT vezeték nélküli telefonjaikat, így akkor is tudják fogadni a hívásokat, amikor nem tartózkodnak az íróasztaluknál.
A többcellás DECT-rendszer a telepített vezeték nélküli cellák között automatikus hívásátadást nyújtó, integrált vezeték nélküli mobilirodai megoldás. Javítja a lefedettséget, és még nagy telephelyeken is szabad mozgást biztosít kommunikáció közben.

MOBILIRODAI TELEFONKÉSZÜLÉKEK

A normál, a kompakt üzleti vagy a masszív DECT készülékekből álló választék révén biztos lehet benne, hogy a Panasonic rendelkezik az Ön számára megfelelő DECT mobilirodai megoldással.
A KX-WT115 alapszintű modell egyszerű kezelhetőség mellett is biztosítja a megfelelő teljesítményt, míg a KX-TCA275 készülék egy kompakt, könnyű és tartós eszköz, amely nagy teljesítményű üzleti telefonos szolgáltatások széles választékát kínálja.
A KX-TCA175 tökéletes választás azoknak a felhasználóknak, akik kiváló teljesítményre vágynak egy normál méretű készülékben. A szélsőséges körülmények közé szánt KX-TCA364 masszív készülék megfelel a por- és vízállóságra vonatkozó szigorú IP64 szabványnak. Ezen kívül az összes DECT készülékünk rendelkezik már a „zajos terület” szolgáltatással, amely lehetővé teszi a hangminőség fenntartását zajos környezetben is

A MOBILIRODAI VEZETÉK NÉLKÜLI KOMMUNIKÁCIÓ KIBŐVÍTÉSE

A legrugalmasabb és leginkább sokoldalú mobilkörnyezet biztosítása érdekében a DECT termékkínálatunkhoz 2, 4 és 8 csatornát támogató cellaállomások széles választéka tartozik. A több cellaállomás – beleértve a nagy sűrűségű cellaállomásokat is – használatára való beállítás segítségével a KX-TDA100D jelentősen növelheti az egész megoldás mobilitását. A többcsatornás DECT jelismétlőnk alkalmazásával a lefedettség még tovább kiterjeszthető. A rendszer zökkenőmentes automatikus hívásátadást is végez a telepített vezeték nélküli cellák között. Javítja a lefedettséget, és még nagy telephelyeken is szabad mozgást biztosít kommunikáció közben.

RUGALMAS TELEFONOS ALKALMAZÁSOK

A SZÁMÍTÓGÉP ÉS A TELEFON ÖSSZEKAPCSOLÁSA (CTI)

A számítógép és a telefon összekapcsolására szolgáló technológia (Computer Telephony Integration, CTI) egyesíti a telefonok és a számítógépek előnyeit – hatékony és egyszerű javulást eredményezve a termelékenységben.

A Panasonic KX-TDA100D CTIintegrációt két bevett iparági szabványon keresztül támogatja:

• Telephony Application Programming Interface
(telefonos alkalmazásprogramozási felület; TAPI),
• Computer Supported Telecommunications Applications
(számítógéppel támogatott távközlési alkalmazások; CSTA)

A CTI ELŐNYEI

Több telefonos alkalmazás telepíthető, ezzel bővítve az üzleti kommunikációs képességeket és termelékenységet növelő szoftveralkalmazásokat kínálva a vállalat számára. A KX-TDA100D az üzleti életben megkívánt összes igény kielégítésére alkalmas, termelékenységet növelő alkalmazások széles választékát támogatja. Ilyenek például az alábbiak:
• Szállodák – Szobák rendelkezésre állása, be-/kijelentkezés, számlázás stb.
• Irodák – Bejövő hívás kijelzése, foglaltság kijelzése, híváselszámolás stb.
• Ügyfélszolgálati központ – Bejövő hívás kijelzése, ügyfélkapcsolat-kezelői (CRM) adatbázis integrációja, diszpécser be-/kijelentkezés, ACD-jelentés stb.

ÜZENETKEZELÉSI MEGOLDÁSOK

A KX-TDA100D PBX alközponti rendszer kétfajta üzenetkezelési megoldást kínál:

Opcionális megoldás:

A 2-csatornás, továbbfejlesztett egyszerűsített hangüzenet (Enhanced Simple Voice Mail) kártya (ESVM2 – opció: KX-TDA0192) vagy a 4-csatornás ESVM-kártya (ESVM4 - opció: KX-TDA0194) telepítése a Panasonic KX-TDA100D készülékbe a mellékek használói számára egyszerűsített hangposta-megoldást biztosít.
Ez a megoldás sok előnnyel jár azon vállalatok számára, amelyek költséghatékony hangposta-megoldást kívánnak alkalmazni az ügyfélszolgálat javítása, illetve az alkalmazottak számára magán hangposta biztosítása érdekében.
Minden egyes mellék használójának külön hangposta-fi ókja lehet, amely egyaránt képes kimenő üdvözlő üzeneteket lejátszani és a bejövő hangüzeneteket rögzíteni, a mellék típusától függetlenül pl. rendszerkészülék (Proprietary Telephone, PT), egyvonalas telefon (Single Line Telephone, SLT) vagy hordozható készülék. A
felvételhez rendelkezésre álló tárhely minden egyes hangpostafiók esetében megoszlik a kimenő üdvözlő üzenetek és a fogadott hangposta-üzenetek között.
A mellékek felhasználói rögzíthetik, meghallgathatják vagy törölhetik saját üdvözlő üzeneteiket – valamint lejátszhatják és törölhetik a külső hívók által hagyott hangüzeneteket.

Külső megoldás:

Az opcionális ESVM-kártyákkal megvalósítható hangüzenet funkcióknál többet kívánó vállalatok a külső KX-TVM50 vagy a KX-TVM200 üzenetkezelő megoldással bővíthetik rendszerüket, és ezzel tovább tökéletesíthetik üzenetkezelő alkalmazásaikat és ügyfélszolgálatukat. Ezek az opcionális külső hangfeldolgozó rendszerek számtalan olyan üzleti kategóriájú hangüzenet-kezelő funkcióval rendelkeznek, melyek segítségével minden hívást udvariasan és hatékonyan kezelhetnek.

INTEGRÁLT ÜZLETI MEGOLDÁSOK

IP-ALAPÚ HANGÁTVITEL (VoIP)

A VoIP ideális megoldás a több irodával vagy kiskereskedelmi lánccal rendelkező vállalatok egyes helyszínei közötti kommunikációra. Felhasználható továbbá rugalmas munkakörnyezet kialakítására, illetve a költségek csökkentésére, ha fiókiroda, távollévő irodai alkalmazottak, kisméretű vagy otthoni irodai (SOHO) dolgozók vagy otthoni értékesítést végző személyzet csatlakoztatására használják fel.

Egyéb előnyök többek között:

• Csökkenti a hívási költségeket. Csoporttagként integrálja a
távoli felhasználókat
• Csökkenti a kábelezési és az üzemeltetési költségeket

TÁVOLI FELÜGYELET

A KX-TDA100D esetén a telepítők és az adminisztrátorok távolról felügyelhetik a munkafolyamatokat – legyen szó akár önálló rendszerről, akár IP-alapú hálózaton keresztül összekötött helyszínekről. Ehhez mindössze egy hálózatba kapcsolt számítógépre van szükség, amelyen fut a karbantartáshoz való programozó konzol alkalmazás, és máris bárhonnan hozzá tudnak férni a rendszerekhez, és felügyelhetik azokat. Így egyrészt
csökkenthetők az extra közvetett költségek.

TÖBBHELYSZÍNŰ HÁLÓZATI MŰKÖDÉS

Az IP-technológia alkalmazásával a többhelyszínű hálózati működés telepítése sokkal egyszerűbbé és olcsóbbá válik. Az irodán belüli IP-hálózat használatával kiterjeszthető a VoIPhálózat, a rendszerszolgáltatások és funkciók, és még a telefonos ügyfélszolgálati csoportok is. A bejövő híváselosztás (ICD) segítségével a több, egymással hálózatba kapcsolt helyszínen lévő csoportok nagyobb híváskezelési rugalmasságot biztosíthatnak, vagy egyszerűen csak jobban kihasználhatják a szervezeten belül rendelkezésre álló erőforrásokat.

HÁLÓZATI FOGLALTSÁGI TABLÓ

A hálózati foglaltsági tabló (Network - BLF) vagy a közvetlen állomásválasztás (NDSS) funkció segítségével egyetlen központi hálózati kezelő is képes folyamatosan ellenőrizni a hálózatba kötött KX-TDA100D rendszer egyedi mellékállomásait. Ezek a mellékállomások egyaránt lehetnek ISDN- és IP-rendszeren keresztül összekapcsolt globális kommunikációs hálózat részei.
Ha az előre beprogramozott mellékállomások valamelyike foglalt, akkor bejövő hívás (csengetés) esetén, illetve „Ne zavarj” (DND) üzemmódban a kezelőnél világítani kezd az adott mellékhez tartozó DSS gomb. Ennek a funkciónak a használatával a kezelő azonnal láthatja egy adott mellék állapotát.

Felhasználási területek:

VENDÉGLÁTÁS

A vendéglátóipar a következő követelményeket támasztja a kommunikációs rendszerrel szemben: legyen rugalmas, gazdaságos, könnyen használható. Azt is elvárja, hogy a rendszer megbízható, illetve az egyes helyszínek egyedi igényeihez könnyen hozzáigazítható legyen. Az olyan alkalmazások integrálása, mint például a vendégszobai telefon használatán alapuló számlázás és a rendszerfelügyelet szintén fontos tényező a vállalatok sikeressége szempontjából. Költséghatékony bővítésével, mobilitási funkcióival és CTI-integrációjával a Panasonic KX-TDA100D tökéletesen alkalmas ezen magas igények kielégítésére.

EGÉSZSÉGÜGY

A betegápolási intézményekben és idős otthonokban csak a különösen megbízható rendszerek képesek kielégíteni a személyzet és a gondozottak igényeit, és ezeknek a rendszereknek egyszerűen használhatónak kell lenniük. Továbbá a kommunikációs megoldásoknak alkalmasnak kell lenniük az egészségügyi alkalmazásokkal, például a segélyhívó rendszerekkel való integrálásra.

A Panasonic KX-TDA100D ezen követelmények mindegyikét teljesíti, miközben biztonságos, költséghatékony, rugalmas és jövőálló megoldást kínál.

ÉPÍTŐIPAR

A rugalmasság, de ugyanakkor masszív kialakítás nélkülözhetetlen követelmény az építőiparban, és a Panasonic KX-TDA100D PBX gyorsan adaptálható a változó üzleti követelmények kielégítésére.
Konferenciabeszélgetési lehetőséggel kellene bővítenie rendszerét, vagy vezeték nélküli készülékekre van szüksége? Rugalmas programozásával és masszív DECT készülékeivel a KX-TDA100D PBX minden olyan megoldást tartalmaz, amelyek ahhoz szükségesek, hogy lépést tartson a fejlődéssel.

TERMELŐ VÁLLALKOZÁSOK

A magas fokú rugalmasság, gazdaságosság és maximális megbízhatóság, valamint az egyedi igények szerinti beállíthatóság fontos kritériumok, amelyeket a távközlési rendszernek teljesítenie kell. A Panasonic KX-TDA100D PBX kiemelkedik ezen a téren, mivel a tervezése során különösen figyelembe vették a gyártó üzemeket és termelési osztályokat. Ultramodern kialakításával és a jövő technológiájára készen álló megoldásaival a hatékony kommunikáció új dimenzióját hozza el.

LOGISZTIKA

A logisztikában megbízhatóan és fennakadások nélkül kell áramlania az adatoknak. A logisztikai vállalatok éppen ezért sajátságos kívánalmakat támasztanak a távközlési rendszerekkel szemben.
A modern EDP-rendszerekbe való integráció és a mobiltelefonos elérhetőség révén a Panasonic rendszerek a vállalat hajtóerejét képezhetik ma, holnap és a jövőben.

Rendkívüli, akciós Panasonic KX-TDA100D csomagokkal állok rendelkezésére. Elérhetőségeim a BLOG címe alatt! Vagy a www.bolthely.hu/telefonos oldalon.

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://panasonictelefonkozpont.blog.hu/api/trackback/id/tr755504152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása